رئیس جمهوری افغانستان برای اشتراک در مراسم تاج گذاری ناروهیتو امپراتور جدید جاپان شام دیروز یکشنبه (۲۸ میزان) رهسپار توکیو پایتخت این کشور شد.
ریاست جمهوری افغانستان در یک خبرنامه گفته که محمد اشرف غنی در جریان این سفر با مقام های دولتی جاپان و رئیس ادارۀ همکاری های بینالمللی این کشور (جایکا) ملاقات خواهد کرد.
در نظر است که مراسم تشریفاتی به تخت نشستن امپراطور نَو جاپان فردا سه شنبه برگزار شود.
ناروهیتو در ماه ثور امسال به سلطنت رسید و امپراطور جاپان شد.

























