زلمی خلیلزاد، فرستادۀ ویژۀ امریکا برای صلح افغانستان که به کابل آمدهاست، با عبدالله عبدالله، رییساجراییه دیدار کرد.
دفتر رسانههای ریاستاجراییه میگوید که دو طرف «دربارۀ مذاکرات صلح و زمینههای دست یافتن به صلح پایدار و عادلانه» گفتوگو کردند.
بربنیاد خبرنامۀ ریاستاجراییه، در این دیدار صلاحالدین ربانی، وزیر امور خارجۀ پیشین، لیزا کورتیس، مشاور رییسجمهور امریکا در امور جنوب آسیا و جان بس، سفیر امریکا در کابل حضور داشتند.
در این خبرنامه آمدهاست که : «دو طرف صلح را از اولویتهای مردم و حکومت افغانستان و ایالات متحده خواندند، بر دستیافتن به صلح دایمی تأکید نموده و خواهان کاهش خشونت و برقراری آتشبس از سوی طالبان برای آغاز مذاکرات بینالأفغانی شدند.»
زلمی خلیلزاد، فرستادۀ ویژۀ امریکا برای صلح افغانستان صبح امروز به کابل آمد.

























