مقام‎‌ها: دو حملۀ طالبان بر ولسوالی‌های کندز عقب زده شدند

مقام‌های محلی ولایت کندز روز دوشنبه (۶ عقرب) می‌گویند که دو حملۀ جنگجویان طالبان بر ولسوالی‎های چهاردره و دشت ارچی این ولایت، عقب زده شدند.

جنرال عبدالرشید بشیر، فرمانده پولیس کندز می‌گوید که جنگجویان طالب نیمه‌‎های شب گذشته بر ولسوالی‌های چهاردره و دشت ارچی حمله کردند که با مقاومت سخت نیروهای دولتی، روبه‌رو شدند.

او افزود که در این حملات به طالبان تلفات سنگینی وارد شده‌است، اما آمار دقیق به دست نیست.

او می‌افزاید که در این حملات، به نیروهای امنیتی آسیب نرسیده‌است.

طالبان این حملات را تأیید و ادعا می‌کنند که به نیروهای امنیتی، تلفات وارد کرده‌اند.

Exit mobile version