خبرنگار محلی فاریاب از قید طالبان رها شد

مقام‌های محلی ولایت فاریاب روز شنبه (۲۰میزان) می‌گویند که قطب‌الدین کوهی، خبرنگار محلی پژواک و مسئوول اتحادیه ملی خبرنگاران فاریاب از قید طالبان رها شده‌است.

عبدالکریم یورش، سخنگوی پولیس فاریاب می‌گوید که قطب‌الدین کوهی، عصر روز جمعه (۱۹میزان) از بخش‌های ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب در امتداد شاهراه فاریاب-بلخ توسط طالبان ربوده شده بود.

او گفت که این خبرنگار محلی فاریاب با پاه درمیانی بزرگان قوم صبح روز شنبه (۲۰میزان) از سوی طالبان رها شده است.

Exit mobile version