جان باختن یک خبرنگار افغان در انفجاری در کندهار

عبدالحمید هوتکی گرداننده‌ برنامه‌های خبری رادیو هیواد در کندهار شام روز سه شنبه در یک انفجار در نزدیکی دفتر انتخاباتی رییس جمهور غنی در این ولایت، جان باخت. 

صدیق‌الله خلیق، رییس رادیو تلویزیون هیواد، گفت که این انفجار حوالی هشت‌ونیم سه شنبه شب در نزدیکی دفتر انتخاباتی آقای غنی رخ داد.

او گفت که هوتکی در این انفجار زخم برداشته بود و اما صبح امروز چهار شنبه درگذشت.

هوتکی از پنج سال به این سو در بخش‌های مختلف رادیو تلویزیون هیواد کار می‌کرد.

به گفتۀ مقام های محلی، در این انفجار چهار تن جان باختند و هفت تن دیگر زخم برداشته اند.

Exit mobile version