وزارت امور داخله در یک خبرنامه میگوید که یک مکتب دخترانه در ولسوالی شکردره ولایت کابل به آتش کشیده شد.
نصرت رحیمی سخنگوی وزارت امور داخله می گوید که طالبان مسلح ساعت ۱:۳۰ دیشب لیسه بویه زار را در روستای ناصری ولسوالی شکردره به آتش کشیده اند.
آقای رحیمی می افزاید که طالبان نخست نگهبان مکتب را بسته اند وسپس مکتب را به آتش کشیده اند.
گفته می شود که دراین لیسه صدها دختر درس میخواندند و اکنون آنان با سرنوشتی نا روشنی روبه رو شده اند.
هرچند وزارت امور داخله طالبان را مسوول آتش زدن این مکتب می داند اما طالبان دریک خبرنامه این ادعا را رد کردند.
